مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-13سياسي

معلمی که هنوز شوق آموختن دارد/کتابخانه سیار خانم معلم هر بار در یک شهر


الهام دهستانی، معلم بازنشسته ای است که با سرمایه شخصی خود اقدام به راه ندازی یک کتابخانه سیار کرده است و با حضور در نقاط مختلف کشور سعی دارد نسل جوان را با فرهنگ کتابخانی آشتی بدهد؛ - فارس پلاس-طیبه جواهری: کتاب، یکی از ابزارهای تفکر، رشد و تعالی انسانی است که از دیر زمان تا کنون بارها و بارها در خصوص اهمیت مطالعه و کتاب خوانی از اهل علم و ادب تذکر شنیده ایم.

البته که فرهنگ کتاب و کتابخوانی تنها با شعار و دستورالعمل های روی کاغذ در جامعه نهادینه نخواهد شد و نیازمند برنامه ریزی دقیق، جامع و اجرایی است.

در این میان گروهی از قشر فرهنگی هستند که همواره دغدغه کتاب و کتابخوانی را در سر می پرورانند؛ در ادامه گفت وگو با یک معلم بازنشسته را از نظر می گذرانیم که در این حوزه دغدغه بسیاری دارد.

الهام دهستانی، دبیر بازنشسته آموزش و پرورش است که پس از اتمام دوران خدمت خود در مدارس، کلاس درس را بار ماشین خود کرد و با راه اندازی کتابخانه ای سیار به مناطق دور و نزدیک کشور سفر می کند تا فرهنگ کتابخوانی در میان کودک و نوجوان نهادیه کند.

خانم دهستانی هدف از راه اندازی این کتابخانه سیار را ترویج و تقویت فرهنگ مطالعه کتاب در سبد مصرفی خانواده ها برشمرد و ادامه داد: همچنین در نظر دارم تا بتوانم قشر کودک، جوان و نوجوانان علاقمند به مطالعه و کتابخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمی که هنوز شوق آموختن دارد/کتابخانه سیار خانم معلم هر بار در یک شهر

معلمی که هنوز شوق آموختن دارد/کتابخانه سیار خانم معلم هر بار در یک شهر