مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-13اقتصادي

شناسایی 58 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در یک ماه اخیر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: در یک ماه اخیر 58 دستگاه تولید ارز دیجیتال غیرمجاز در استان شناسایی و جمع آوری شده است.

- ، هاجر عبدی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص برخورد و کشف رمزارزهای غیرمجاز در سطح استان بیان داشت: دستگاههای کشف شده در منازل مسکونی بوده که صاحبان آنها از برق خانگی برای فعالیت این دستگاهها استفاده می کردند.

عبدی اضافه کرد: از ابتدای امسال نیز تاکنون 312 دستگاه ماینر غیرمجاز شناسایی شده که با جمع آوری آنها حدود 700 کیلووات از بار شبکه برق کاهش یافته است.

در سال جاری استفاده از برق خانگی و کشاورزی برای استخراج رمز ارز خسارت 44 میلیارد ریالی به شبکه برق رسانی تحمیل کرده است.

عبدی مجموع دستگاههای غیرمجاز شناسایی شده از سال گذشته تاکنون را 612 دستگاه عنوان کرد و افزود: بار مصرفی این دستگاهها یکهزارو 300 کیلووات بوده که به شبکه بازگشته است.

وی بیان داشت: در صورتی که هر شخص یا نهادی به استخراج غیرمجاز رمزارز مبادرت نماید، بعنوان متخلف به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و ضمن قطع انشعاب برق وی، تفاوت قیمت برق یارانه ای و تعرفه صادراتی و همچنین خسارات وارده به شبکه برق از متخلف اخذ می شود.

به گفته عبدی، استفاده از هرگونه انشعاب برق با تعرفه یارانه ای مانند انشعاب برق خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 58 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در یک ماه اخیر

شناسایی 58 دستگاه رمز ارز غیرمجاز در یک ماه اخیر