مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-13سياسي

11 مساله پیچیده آموزش وپرورش با زبان صراحت


مع الاسف امروز نظام آموزش وپرورش در ایران، فراتر از حد تصور با مسائلی پیچیده روبه رو است و دولت جدید برای حل این مسائل ابتدا باید در قبال آموزش وپرورش مساله مند شده و سپس گام های لازم را برای کسب تصور صحیحی از مسائل این سیستم عظیم بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، حجت الاسلام رضا غلامی نوشت: آموزش وپرورش یکی از مهم ترین ارکان پیشرفت در همه جوامع به ویژه جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

هرچند درطول 42سال گذشته قدم های کمی برای اصلاح و تقویت آموزش وپرورش برداشته نشده است اما مع الاسف امروز نظام آموزش وپرورش در ایران، فراتر از حد تصور با مسائلی پیچیده روبه رو است و دولت جدید برای حل این مسائل ابتدا باید در قبال آموزش وپرورش مساله مند شده و سپس گام های لازم را برای کسب تصور صحیحی از مسائل این سیستم عظیم بردارد.

من در این یادداشت کوتاه قصد دارم به واکاوی مختصر اهم مسائل آموزش وپرورش بپردازم با این امید که مورد عنایت دولت سیزدهم واقع شده و در برنامه ریزی ها مورد استفاده قرار گیرد.

یکم.

مساله عدالت آموزشی یکی از اهداف اساسی جمهوری اسلامی که در دو اصل 20 و 30 قانون اساسی نیز صراحتا به آن تصریح شده، برقراری و البته با آرم مشارکت های مردمی بر مدیریت کلان آموزش سایه انداخته است، موجب شده نه تنها هر روز از کیفیت مدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مساله پیچیده آموزش وپرورش با زبان صراحت

11 مساله پیچیده آموزش وپرورش با زبان صراحت