مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 04:352021-07-13اقتصادي

پایان خاموشی های برق در استان بوشهر


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از پایان خاموشی های برق در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، غلامرضا حشمتی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به محدودیت تولید برق و افزایش دمای هوا و درجه حرارت اظهار داشت: با پیگیری مطلوب مسؤولان استانی و ملی و اعمال محدودیت مصرف برق در صنایع و همراهی مشترکان خانگی طی چند روز گذشته شاهد برطرف شدن خاموشی های برق در استان بوشهر بوده ایم و خاموشی برق در استان بوشهر پایان یافت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر کاهش ساعت کار و تعطیلی ادارات را عامل مهمی در کنترل مدیریت مصرف برق در استان بوشهر دانست و بیان کرد: این مهم در تأمین برق مورد نیاز مشترکان خانگی و دیگر حوزه ها کمک کرده است.

وی با تأکید بر ادامه همکاری برای مدیریت مصرف و جلوگیری از خاموشی های برق گفت: از مردم درخواست می شود این همکاری ها تا چهار هفته دیگر ادامه داشته باشد تا به استمرار برق رسانی به منازل کمک و از خاموشی های برق جلوگیری کند.

حشمتی نقش مهم تعطیلات و کاهش ساعت کار در ادارات در مصرف برق را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با در استان بوشهر را 2006 مگاوات دانست و افزود: با پیش بینی های انجام شده پیک مصرف برق در استان تا 2100 مگاوات افزایش می یابد که بخشی از آنها با همراهی صنایع کنترل و مدیریت می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان خاموشی های برق در استان بوشهر

پایان خاموشی های برق در استان بوشهر