مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-13سياسي

لزوم همراهی و کمک به دولت آینده بدون سهم خواهی


باید ضمن همراهی و تقدیم مشورت امانت‎ دارانه به رییس جمهور منتخب، همگان بپذیرند آیت الله رییسی کارامدترین هایی که خود باور دارد را انتخاب کند و بقیه ان شاءالله یار و مددکار و ناصح امین بمانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، قاسم جعفری عضو هیات علمی دانشگاه طی یادداشتی نوشت: مرحوم دکتر مهدی کی نیا در درس جرم شناسی رشته حقوق می گفت یک روز پسرم اعتراض کرد که چرا آقای فلسفی در سخنرانی های  خود از کتابی که شما برایش این همه زحمت کشیده اید استفاده می کند؟ استاد در پاسخ گفته بود هدف من از نگارش کتاب افزایش دانش مردم در این مقوله است و از جایی که بسیاری از مردم اهل مطالعه نیستند و آقای فلسفی با هنر خود مطالب را به آنان منتقل می کند پس ما باید سپاسگزار ایشان باشیم.

خدایش رحمت کند شهید مظلوم را که چه زیبا فرمود: ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت و نیز فراوان شنیده ایم که بزرگانی از قبول مسئولیت استنکاف می کرده اند و بر این اعتقاد بوده اند که فلان فرد شایسته تر از آنان است.

مثلا  مشهور است که عده ای تلاش داشتند شهید بوده است با توجه به سطح دسترسی و اطلاعات کافی واقف است که در  شرایط سختی بر مسند اجرا می نشیند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همراهی و کمک به دولت آینده بدون سهم خواهی

لزوم همراهی و کمک به دولت آینده بدون سهم خواهی