مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-13سياسي

فراخوان 11 طرح سرمایه گذاری در موقوفات فارس


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از اعلام فراخوان 11 طرح های سرمایه گذاری در موقوفات استان فارس در سال 1400 خبر داد.

- ، حجت الاسلام سید عباس موسوی صبح سه شنبه در حاشیه بازدید از مجموعه کاروانسرای تاریخی ایزد خواست فارس گفت: به منظور ایجاد ارزش افزوده برای موقوفات استان و کمک به چرخه تولید و اشتغال 11 طرح سرمایه گذاری ویژه موقوفات فارس تهیه شده است که هم اکنون این طرح ها در قالب پروژه های سرمایه گذاری آماده واگذاری به بخش خصوصی است.

وی افزود: این طرح ها شامل برخی از موقوفات عرصه و اعیان وقف از جمله کاروانسراهای تاریخی بسته فاریاب در لارستان، کاروانسرای تاریخی خانه زنیان که دارای موقعیت گردشگری و مربوط به عصر صفویه با معماری منحصر به فرد سنتی است و با داشتن امکانات و زیرساخت های شهری و قرار گرفتن در موقعیت مناسب جغرافیایی مکان مناسبی جهت سرمایه گذاری در حوزه های گردشگری و بوم گردی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس با بیان اینکه برخی از این پروژه ها شامل احداث واحدهای مسکونی و تجاری است گفت: پروژه 39 واحدی کوی وحدت شیراز که از محل موقوفه حاج خلیل زالی و با مساحت 7145 مترمربع جهت سرمایه گذاری آماده شده است از جمله این پروژه هاست ضمن آنکه طرح احداث 173 واحد مسکونی موقوفه عمران مساجد واقع در منطقه جبل دراک شیراز نیز به ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان 11 طرح سرمایه گذاری در موقوفات فارس

فراخوان 11 طرح سرمایه گذاری در موقوفات فارس