مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:252021-07-13سياسي

تشدید برخورد قانونی با پدیده کبوترپرانی در حریم هوایی فرودگاه های خراسان رضوی


معاون حفظ حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان بر لزوم پیشگیری از کبوترپرانی و تشدید برخورد با این پدیده در حریم هوایی فرودگاه ها جهت حفظ ایمنی پروازها تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از مدیریت روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی، سومین جلسه کارگروه نظارت و پیگیری حقوق عامه استان خراسان رضوی با موضوع کاهش تبعات ناشی از کاهش شدید نزولات آسمانی و بروز کم آبی در سطح استان و پیشگیری از بروز آتش سوزی در مراتع و جنگل ها در سطح استان برگزار شد.

سید هادی شریعت یار بر لزوم رعایت الگوی مصرف آب در مصارف کشاورزی، صنعتی و خانگی و اهمیت پیشگیری از آتش سوزی و تخریب جنگل ها و مراتع با توجه به رتبه سوم این استان در تنوع زیستی و جانوری تأکید کرد.

معاون حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: با توجه به کاهش شدید نزولات جوی و آسمانی طی سال جاری در این استان و وجود دوره های آب و هوایی خشک در کشور، بیلان منفی آب سفره های زیرزمینی و همچنین کاهش شدید حجم ذخایر آب شرب و کشاورزی اعم از آب های سطحی و زیرسطحی، استفاده بهینه و مدیریت صحیح مصرف آب و تعادل بخشی سفره های آب زیرزمینی و عرضه و مصرف آب به شدت احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید برخورد قانونی با پدیده کبوترپرانی در حریم هوایی فرودگاه های خراسان رضوی

تشدید برخورد قانونی با پدیده کبوترپرانی در حریم هوایی فرودگاه های خراسان رضوی