مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-13اقتصادي

پل نهراب در بزرگراه زابل – زاهدان تا مهرماه تکمیل می شود


معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان زابل گفت: خرید عرشه فلزی برای پل نهراب سیستان انجام شده و جهت جابجایی اقدامات لازم صورت گرفته و طی روزهای آینده، - با رسیدن آن عملیات اجرایی این پل آغاز وتا مهرماه به بهره برداری می رسد.

عباسعلی ارجمندی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه پل نهراب در کیلومتر 4 بزرگراه زابل – زاهدان قرار دارد، افزود: عملیات اجرایی این پل به علت کمبود اعتبار به اتمام نرسیده بود و این مسئله موجب شده بود که بهره برداری کامل از قطعه یک این بزرگراه که به طول 32 کیلومتر اجرا شده، مقدور نباشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به نشست پل فلزی قدیمی، اتمام و بهره برداری از پل اهمیت ویژه ای یافته و لازم بود جهت جلوگیری از مشکلات ترافیکی و حوادث احتمالی ناشی از نشست و مشکل سازه ای پل قدیمی، هر چه سریع تر تکمیل و بهره برداری شود.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از همراهی اداره کل راه و شهرسازی، گفت: روز گذشته عملیات بارگیری عرشه فلزی جدید این پل از کارخانه آغاز شده و در روزهای آتی با رسیدن به محل، عملیات اجرایی تسریع خواهد شد و طبق برنامه زمانبندی ان شاء الله در مهرماه این پل به بهره برداری می رسد.

فرماندار ویژه زابل افزود: این پل با 8 دهانه 24 متری با تیرهای فلزی و شمع در جا و به طول 192 متر است و برای خرید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پل نهراب در بزرگراه زابل – زاهدان تا مهرماه تکمیل می شود

پل نهراب در بزرگراه زابل – زاهدان تا مهرماه تکمیل می شود