مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:452021-07-13اقتصادي

6 دوربین رصد و پایش حریق در جنگل های گلستان نصب می شود


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان گفت: 6 دوربین رصد و پایش حریق در جنگل های گلستان خریداری شده که سه مورد از آنها تاکنون نصب شده است.

- ، عبدالرحیم لطفی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص اقدامات انجام شده بعد از ثبت جهانی جنگل های هیرکانی اظهارکرد: از جمله اقدامات مهم این اداره کل در خصوص حفظ این میراث گرانبها اجرای کاداستر (حد نگاری) و تثبیت مالکیت دولت در این اراضی، ساماندهی نیروهای حفاظتی در قالب 18 حوزه آبخیز و 166 بلوک حفاظتی، نصب دوربین های پایش حریق، تجهیز اتاق مانیتورینگ در یگان حفاظت این اداره کل و مبارزه با آفات و بیماری ها است.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان افزود: طی دو سال گذشته حدود یک میلیون و 500 هزار هکتار طرح کاداستر اراضی ملی در استان گلستان انجام شده است.

وی گفت: یکی دیگر از اقدامات انجام شده در راستای حفاظت از جنگل های هیرکانی تجهیز نیروهای حفاظتی منابع طبیعی به بی سیم های دیجیتال مجهز به سیستم ردیابی ماهواره ای، تجهیزات انفرادی مورد نیاز و امکانات دفاع شخصی به تعداد 618 قلم است که جنگلبانان بتوانند با ایمنی بیشتر و کیفیت بهتر به وظایف خود عمل کنند.

لطفی در خصوص نصب دوربین های پایش حریق افزود: هم اکنون 6 دوربین خریداری شده که سه مورد از آنها در مناطق درازنو، ارتفاعات آزادشهر و جنگل های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

6 دوربین رصد و پایش حریق در جنگل های گلستان نصب می شود

6 دوربین رصد و پایش حریق در جنگل های گلستان نصب می شود