مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-13پزشكي

امحای بیش از 1100 کیلوگرم گوشت کشتارغیرمجاز در کرمانشاه


رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از جمع آوری و امحاء بیش از 1100 کیلو گرم گوشت کشتار غیرمجاز در سطح شهرستان کرمانشاه طی سه روز گذشته خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه از جمع آوری و امحاء بیش از 1100 کیلو گرم گوشت کشتار غیرمجاز در سطح شهرستان کرمانشاه طی سه روز گذشته خبر داد.

دکتر تورج کرمیان گفت: به منظور حفظ بهداشت عمومی و پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو اداره دامپزشکی شهرستان کرمانشاه با همکاری ادارات بهداشت، شهرداری و اصناف در قالب تیم مشترک در دو شیفت صبح و عصر اقدام به تشدید نظارت و برخورد با کشتار غیرمجاز نموده و طی سه روز گذشته بیش از 1100 کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف را جمع آوری و به طریق کاملا بهداشتی از چرخه مصرف خارج کرده است.

کرمیان با تقدیر از دادستان کرمانشاه، اداره بهداشت، شهرداری و اصناف که همکاری صمیمانه ای در اجرای این طرح داشته اند، گفت: از همشهریان تقاضا دارم با توجه به شروع فصل گرما و خطر انتقال بیماریهای مشترک بین انسان و دام مثل تب خونریزی دهنده کریمه کنگو، تب مالت، شاربن و.

گوشت و مرغ مورد نیاز خود را فقط از مراکز معتبر تحت نظارت بهداشتی دامپزشکی تهیه کرده و از خرید گوشت کشتار غیر مجاز جدا خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امحای بیش از 1100 کیلوگرم گوشت کشتارغیرمجاز در کرمانشاه

امحای بیش از 1100 کیلوگرم گوشت کشتارغیرمجاز در کرمانشاه