مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:502021-07-13سياسي

امیدوارم یکبار برای همیشه مشکل کمبود تخت بیمارستانی در هرمزگان برطرف شود


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث کمبود تخت های بیمارستان هرمزگان با مشکلات عدیده ای رو به است و پیش از کرونا نیز این موضوع پر رنگ بود و امروز هم هان مشکل وجود دارد که امیدواریم یکبار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحث کمبود تخت های بیمارستان هرمزگان با مشکلات عدیده ای رو به است و پیش از کرونا نیز این موضوع پر رنگ بود و امروز هم هان مشکل وجود دارد که امیدواریم یکبار برای همیشه این مشکل برطرف شود.

احمد مرادی صبح امروز (22 تیرماه) در نشست فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، افزود: شرایط استان هرمزگان فوق بحرانی است و این شرایط برای مسئولان، مردم و آحاد جامعه بسیار سخت و برای نمایندگان هرمزگان در مجلس سخت تر است.

وی با بیان اینکه در هر شهرستان شاهد مشکلات فراوانی در بخش بهداشت و درمان هستیم، اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا هم در کنار مسئولان بودیم هم در کنار مردم و هم در کنار دانشگاه علوم پزشکی و تمامی سختی و ها و مشکلات را درک می کنیم.

مرادی ادامه داد: در بحث کمبود تخت های بیمارستان هرمزگان با مشکلات عدیده ای رو به است و پیش از کرونا نیز این موضوع پر رنگ بود و امروز هم هان مشکل وجود دارد که امیدواریم یکبار برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدوارم یکبار برای همیشه مشکل کمبود تخت بیمارستانی در هرمزگان برطرف شود

امیدوارم یکبار برای همیشه مشکل کمبود تخت بیمارستانی در هرمزگان برطرف شود