مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-13سياسي

انتخابات در مازندران با کمترین چالش برگزار شد/ رصد آسیب ها


رییس هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری در مازندران گفت: انتخابات در استان با کمترین چالش و مشکل در استان برگزار شده است.

- ، حجت الاسلام علی اصغر زکوی صبح سه شنبه در نشست با خبرنگاران با اشاره به اینکه انتخابات سال جاری باشکوه برگزار شد، افزود: این انتخابات با کمترین اخلال و اشکال در استان برگزار شد.

وی با عنوان اینکه امکان تحقق این رویداد بزرگ جز با همکاری دستگاه های مختلف امنیتی، انتظامی و اجرایی مقدور نبود، از مشارکت 61 درصدی مردم در انتخابات تقدیر کرد و گفت: امکانات با حداقل چالش در استان به اتمام رسید.

وی با عنوان اینکه انتخابات این دوره از ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس خبرگان در استان مشکلات خاص و ویژه ای داشت که نسبت به دوره های قبل کم نظیر بود، افزود: تأخیر یک تا سه ساعته در فرایند آغاز رأی گیری از جمله آسیب ها بود و علت یابی آن از سوی عوامل اجرایی و نظارتی در دست اقدام است.

حجت الاسلام زکوی یادآور شد: با توجه به احراز هویت الکترونیکی، این دستگاه در برخی مواقع در ایجاد تأخیر در رأی گیری مؤثر بوده است و همچنین عوامل اجرایی آموزش کافی را ندیده بودند.

رییس هیئت نظارت شورای نگهبان بر انتخابات سیزدهمین دوره رییس جمهوری اسلامی در مازندران، آموزش ناکافی عوامل اجرایی و نظارتی را از دیگر آسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات در مازندران با کمترین چالش برگزار شد/ رصد آسیب ها

انتخابات در مازندران با کمترین چالش برگزار شد/ رصد آسیب ها