مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-13اجتماعي

آموزش امداد و کمک های اولیه به 27500 نفر از کارکنان وظیفه در فارس


معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر فارس از بهره مندی بیش از 27 هزار نفر از کارکان وظیفه ارتش، سپاه و نیروی انتظامی این استان از آموزش امداد و کمک های اولیه خبر داد.

- ، طیب طاهرزاده سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار کرد: قرار گرفتن ایران بر روی کمربند زلزله و وقوع حوادث طبیعی، ضرورت آموزش همگانی امداد و کمک های اولیه در جامعه را دوچندان کرده است.

وی با بیان اینکه مساله پیشگیری یکی از راهبردهای بسیار مهم به شمار می رود، بیان کرد: زمانی که افراد اطلاعات مورد نیاز و نحوه برخورد در بروز حوادث را داشته باشند، به طور حتم در کاهش آسیب ها مؤثر خواهد بود.

وی گفت: هلال احمر در تلاش برای گسترش آموزش های کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات است تا همه اقشار مختلف جامعه از آن بهره مند شوند.

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان فارس تاکید کرد: ارائه این آموزش و بهره مندی افراد در مناطق شهری و روستایی در موجب حفظ سلامت افراد می شود.

وی بیان کرد: ارائه آموزش کمک های اولیه کارکنان وظیفه به منظور افزایش بهره وری از آنان و ارتقای سطح مهارت و دانش آنان در زمینه کمک های اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات و استفاده از مدیریت هدفمند از ظرفیت نیروهای مسلح به عنوان دستگاه پاسخگو در حوادث در کمک به تحقق شعار جامعه اماده در برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش امداد و کمک های اولیه به 27500 نفر از کارکنان وظیفه در فارس

آموزش امداد و کمک های اولیه به 27500 نفر از کارکنان وظیفه در فارس