مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:102021-07-13سياسي

تسلیت رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در پی درگذشت محیط بان اصفهانی


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس درگذشت رضا قلی خسروی، محیط بان اصفهانی را تسلیت گفت.

- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس درگذشت رضا قلی خسروی، محیط بان اصفهانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیمه رفیعی رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در صفحه اینستاگرامش نوشته که هنوز غم هجران مظلومانه دو محیط بان زنجانی را فراموش نکرده ایم که دگربار با شنیدن خبر از دست دادن یک محیط بان دلسوز کاممان به تلخی رفت.

با آنکه مرحوم قلی حسروی در آستانه بازنشستگی قرار داشت اما وجدان بیدار او اجازه نداد تا چشمش را بر تعرض به طبیعت و حیات وحش ببندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محیط بان رضا قلی خسروی از محیط بانان پارک ملی و پناهگاه حیات وحش قمیشلو شامگاه چهارشنبه پنجم خردادماه حین گشت زنی در این منطقه مورد حمله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفت و شکارچیان با ضربات چوب این محیط بان را مصدوم کردند.

این دو شکارچی غیرمجاز که پس از تجاوز به حریم منطقه قمیشلو در حال تعقیب و گریز با یکی از محیط بانان پارک ملی قمیشلو بودند، او را مورد ضرب و جرح قرار دادند.

رضا قلی خسروی پس از مصدوم شدن توسط محیط بانان منطقه به اورژانس بیمارستان گلدیس شاهین شهر منتقل شد و به دلیل شکستگی سر و بینی در بیمارستان تحت درمان قرار گرفت تا اینکه به وضعیت مناسب رسید و از بیمارستان مرخص شد اما بعدازظهر شنبه 19 تی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در پی درگذشت محیط بان اصفهانی

تسلیت رییس فراکسیون محیط زیست مجلس در پی درگذشت محیط بان اصفهانی