مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:152021-07-13اقتصادي

نشان استاندارد ادویه «مامان گلی» جعلی است


سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: نشان استاندارد درج شده بر روی ادویه با نام تجاری «مامان گلی» جعلی است.

- ایسنا/زنجان سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان گفت: نشان استاندارد درج شده بر روی ادویه با نام تجاری مامان گلی جعلی است.

سیروس صارمی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گزارش های میدانی بازرسان این اداره کل، حاکی از توزیع و فروش محصول ادویه (در انواع مختلف) با علامت استاندارد جعلی در سطح مراکز عرضه استان است.

وی افزود: این محصولات که با نام تجاری مامان گلی با علامت استاندارد جعلی در فروشگاه ها عرضه می شود، فاقد پروانه کاربرد علامت استاندارد ایران است.

این مسئول با بیان اینکه جعل علامت استاندارد یکی از مشکلات عمده محسوب می شود، ادامه داد: طبق تبصره ماده 756 قانون مجازات اسلامی مصوب 1392، هر کسی عمداً و بدون داشتن مستندات و مجوز رسمی داخلی و بین المللی و به منظور القای شبهه در کیفیت تولیدات و خدمات از نام و علائم استاندارد ملی یا بین المللی استفاده کند، به حداکثر مجازات مقرر در این ماده، محکوم می شود.

سرپرست اداره کل استاندارد استان زنجان، ضمن هشدار به متخلفان از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده محصول فوق و سایر موارد مشابه، موارد را از طریق تلفن گویای 1517 سامانه پاسخ گویی و رسیدگی به شکایات اداره کل استاندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشان استاندارد ادویه «مامان گلی» جعلی است

نشان استاندارد ادویه «مامان گلی» جعلی است