مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-13اقتصادي

توسعه گازرسانی در فارس؛ گامی در مسیر حمایت از تولید


با گازرسانی به 150 روستای استان فارس در سال گذشته، تعداد دو هزار و 207 روستای استان فارس تاکنون به شبکه سراسری گازطبیعی متصل شده و ضریب بهره مندی جامعه روستایی استان به 92.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل شرکت گاز استان فارس در حاشیه مجمع عمومی سالیانه این شرکت اظهار کرد: با گازرسانی به 4 شهر فدامی، دوبرجی، بیرم و عمادشهر، در حال حاضر  107 شهر استان فارس با ضریب نفوذ 99.

2 درصد از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند که پیش بینی می شود با گازرسانی به 4 شهر دیگر در سال جاری این ضریب به  99.

9 درصد افزایش یابد.

غلامعباس حسینی اضافه کرد: عملیات گازرسانی به همه روستاهای مشمول در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته که پیش بینی می شود با اتمام گازرسانی به 130 روستای دیگر تا پایان سال 1400 تعداد روستاهای برخوردار از گاز طبیعی به دو هزار و 339 روستا افزایش یابد و میزان خانوار روستایی تحت پوشش به 95 درصد برسد.

به گفته حسینی، در سال 1399 با افزوده شدن حدود 70 هزار مشترک جدید، تعداد کل مشترکین گاز به یک میلیون و 583 هزار مشترک رسیده است.

وی با بیان این که پایداری مداوم عرضه انرژی، زمینه مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی برای تحقق شعار سال را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته با تأمین گاز 570 صنعت، تعداد صنایع گازرسانی شده در سطح استان به 5 ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه گازرسانی در فارس؛ گامی در مسیر حمایت از تولید

توسعه گازرسانی در فارس؛ گامی در مسیر حمایت از تولید