مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-13سياسي

تأیید انتخابات شوراها در 31 شهر استان اردبیل


رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان اردبیل گفت: بعد از بازشماری و اطمینان از صحت آرا و در عین حال امانتداری، انتخابات شوراها در 31 شهر استان اردبیل به تأیید نهایی رسید.

- عباس زاده مشگینی 22 تیرماه در جلسه ستاد انتخابات استان اردبیل اظهار کرد: فرآیند انتخابات ششمین دوره شوراهای شهر و روستا با تلاش عوامل هیئت اجرایی و نظارت و سایر دست اندرکاران با صحت و سلامت کامل به خط پایان رسید تا تأیید انتخابات در همه شهرها و روستاهای استان اردبیل به صورت رسمی اعلام شود.

وی با قدردانی از تمامی دست اندرکاران در برگزاری انتخاباتی شایسته و با شکوه در 28 خرداد در استان اردبیل تصریح کرد: از لحظه ثبت نام تا تأیید نهایی انتخابات تلاش عوامل اجرایی و نظارت و سایر دست اندرکاران را در این حوزه با صداقت کامل شاهد بودیم به طوری که سعی شد تا در مسیر قانونی و در یک فرآیند مشخص انتخابات به سرانجام رسیده و نتایج آن نیز به تأیید برسد.

رییس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان اردبیل از آرای مردم به عنوان حق الناس یاد کرد و گفت: تمام تلاشمان بر این بود تا حقی از مردم در فرآیند انتخابات ضایع نشود و همه در اوج اعتماد، نجابت و همچنین سعه صدر در این عرصه تلاش مجاهدانه ای انجام دهند تا مردم در پای صندوق های رأی حضور پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأیید انتخابات شوراها در 31 شهر استان اردبیل

تأیید انتخابات شوراها در 31 شهر استان اردبیل