مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-13بين الملل

وزیر خارجه بحرین خواستار کنترل برنامه هسته ای ایران شد


وزیر خارجه بحرین با بیان اینکه این کشور مذاکرات وین را با دقت دنبال می کند، گفت که برنامه هسته ای ایران باید کنترل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  عبداللطیف الزیانی ، وزیر خارجه بحرین، صبح امروز (سه شنبه) در کنفرانس خبری کوتاهی که با اصحاب رسانه داشت، خواستار کنترل برنامه هسته ای ایران و محدودسازی توسعه موشکی آن شد.

 به نوشته درگاه رسمی وزارت خارجه بحرین، او که در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه سخن می گفت از ضرورت کسب اطمینان از صلح آمیز بودن برنامه هسته ای ایران گفت و ادعا کرد: بحرین خواستار منطقه ای امن و خالی از سلاح های کشتار جمعی است.

وی همچنین به ضرورت کنترل برنامه موشکی بالستیک جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بحرین، مذاکرات وین را با دقت دنبال می کند.

وزیر خارجه بحرین در بخش دیگری از کنفرانس خبری خود مدعی ارسال نامه هایی به جمهوری اسلامی ایران شد و افزود: ارتباط با ایران به عنوان کشور همسایه برای ما مهم است و در این زمینه، نامه هایی به این کشور فرستاده شده که تا به حال بی پاسخ مانده است.

وی با اینکه از ادعای نامه نگاری بحرین به ایران و بی پاسخ ماندن نامه ها از سوی جمهوری اسلامی، خبر می داد در سخنانی متناقض مدعی شد: اگر ایران قدم هایی برای اطمینان سازی بردارد ما حاضر به گفت وگو با این کشور هستیم و دو ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه بحرین خواستار کنترل برنامه هسته ای ایران شد

وزیر خارجه بحرین خواستار کنترل برنامه هسته ای ایران شد