مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:402021-07-13اقتصادي

بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس تا مهر ماه سال جاری قابل بهره برداری است


بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس در وضعیت خوبی به لحاظ پیشرفت فیزیکی قرار دارد و تا مهر ماه سال جاری در فاز نخست، 220 تخت این بیمارستان قابل بهره برداری است.

- ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس در وضعیت خوبی به لحاظ پیشرفت فیزیکی قرار دارد و تا مهر ماه سال جاری در فاز نخست، 220 تخت این بیمارستان قابل بهره برداری است.

فریدون همتی صبح امروز (22 تیرماه) در نشست فوق العاده ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان، با بیان اینکه اضافه شدن دو هزار تخت بیمارستانی جدید به ظرفیت درمانی استان طی چهار سال اخیر در هرمزگان آغاز شد، عنوان کرد: بخشی از این تخت ها به بهره برداری رسیده و بخشی دیگر در قالب بیمارستان های جدید در حال احداث است.

وی با اشاره به روند ساخت بیمارستان نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، ادامه داد: با دستور رییس ستاد کل نیروهای مسلح، عملیات ساختمانی این بیمارستان به سرعت تکمیل و با کمک وزارت بهداشت تجهیز خواهد شد و این بیمارستان به گونه ای طراحی شده که تا 220 تخت در آن قابل ایجاد است که به ظرفیت درمانی هرمزگان افزوده می شود.

استاندار هرمزگان افزود: بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس نیز در وضعیت خوبی به لحاظ پیشرفت فیزیکی قرار دارد و تا مهر ماه سال جاری در فاز نخست، 220 تخت این بیمارستان قابل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس تا مهر ماه سال جاری قابل بهره برداری است

بیمارستان 531 تخت خوابی بندرعباس تا مهر ماه سال جاری قابل بهره برداری است