مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-13سياسي

بهره گیری از اصناف مختلف برای ترویج عفاف و حجاب


نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، - ایسنا/لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه برای ترویج و تبیین عفاف و حجاب باید از اصناف مختلف بهره گرفت تا عفاف و حجاب به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود، گفت: با توجه به وضعیت موجود لازم است یک طرح و برنامه جامع برای عفاف و حجاب در استان عملیاتی شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در جلسه شورای برنامه ریزی حجاب و عفاف با بیان اینکه هدف از جلسه برنامه ریزی حجاب و عفاف این است که به نتیجه کاربردی برسیم نه اینکه دور هم جمع شویم و رفع تکلیف کنیم، اظهار کرد: همه ما به دنبال این هستیم از برگزاری جلسات عفاف و حجاب نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: در آیات قرآن در بحث عفاف و حجاب بحث تبیین و تبلیغ، فرهنگ سازی و اقدام مطرح می شود و به گونه ای باید برنامه ریزی شود که عفاف و حجاب به عنوان حق الله نهادینه شود.

شاهرخی با بیان اینکه حجاب حق الله است و کسی نمی تواند از آن تخطی کند، اضافه کرد: البته در بحث تبلیغ و ترویج عفاف و حجاب در استان باید بیش از گذشته اقدام شود و جهت هماهنگی بین دستگاه های فرهنگی و متولی عفاف و حجاب افرادی مشخص شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از اصناف مختلف برای ترویج عفاف و حجاب

بهره گیری از اصناف مختلف برای ترویج عفاف و حجاب