مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:502021-07-13اقتصادي

رشد 31 درصدی صدور پروانه اکتشاف معادن در آذربایجان شرقی


معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به صدور 17 فقره پروانه اکتشاف معدن در سه ماهه نخست سال1400، از رشد 31 درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی خبر داد رشد 31 درصدی صدور پروانه اکتشاف معادن در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به صدور 17 فقره پروانه اکتشاف معدن در سه ماهه نخست سال1400، از رشد 31 درصدی در این حوزه نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان خبر داد.

مهرانگیز رحمانی با بیان اینکه توسعه معادن و صنایع معدنی یکی از محوری ترین برنامه های وزارت و سازمان های صمت استان ها در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها می باشد، گفت : در سه ماهه اول امسال 5 فقره گواهی کشف معدن با مساحت حدود 2.

8 کیلومتر مربع صادرشده است.

وی ادامه داد: تا پایان خرداد ماه سال جاری 48 فقره مجوز برداشت شن و ماسه و خاک رس از سوی ادارات صمت شهرستان ها صادر و بیشترین مجوز برداشت صادره مربوط به شهرستان های تبریز و مرند می باشد.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت استان با تأکید بر اینکه مزیت های معدنی خدادادی در منطقه ، قابلیت و فرصت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 31 درصدی صدور پروانه اکتشاف معادن در آذربایجان شرقی

رشد 31 درصدی صدور پروانه اکتشاف معادن در آذربایجان شرقی