مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-13سياسي

توزیع نهاده دامی ضابطه مند نیست


نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی گفت: نه تنها نهاده های دامی بلکه توزیع کالای اساسی در کشور سازکار معینی ندارد و موجب تنش در کشور شده است.

- محمدطلا مظلومی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: عدم شفافیت و نداشتن ساز و کار معین در روند توزیع کالای اساسی به ویژه نهاده های دامی در بین دامداران موجب تنش و مشکلاتی شده است.

مظلومی افزود: شبکه توزیع کالا در کشور دچار مشکلات اساسی است که باید مسوولین امر هر چه سریعتر این مشکلات را با ایجاد راهکار کاربردی رفع کنند.

وی در مورد توزیع کالای اساسی در کشور تصریح کرد: توزیع کالای یارانه نیازمند شبکه توزیع قوی و کاربردی همراه با نظارت دقیق دستگاه های مربوطه بر نحوه توزیع کالا است .

محمدطلا مظلومی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلات دامداران عدم توزیع به موقع نهاده های دولتی است که موجب می شود دامداران نهاده مورد نیاز خود را با هزینه چندین برابر بیشتر از بازار آزاد تهیه کند.

وی در ادامه گفت: عدم حمایت به موقع دولت از دامداران با توجه به هزینه بالای نگهداری دام ها موجب کم رونق شدن این صنعت در کشور هستیم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: با توجه به گله مندی دامداران حوزه انتخابیه از روند توزیع نهاده دامی جلسه با مدیران استانی مربوطه و نمایندگان دامداران برگزار شد و پس از بیان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع نهاده دامی ضابطه مند نیست

توزیع نهاده دامی ضابطه مند نیست