مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-13اجتماعي

آبشار «شرشر» فرصت یا تهدید/ ردپای سازمان گردشگری در این حوالی نیست!


خبرگزاری فارس - آذربایجان شرقی، عباس زاده؛ در حالی که طبیعت بکر و زیبای آبشار شرشر سراب شهرتی نسبی یافته و مسافران خسته از زندگی ماشینی و همراه با تنفس در هوای آلوده را به خود می خواند.

متاسفانه در سراب این موضوع به محل کشمکش و اختلاف تبدیل شده است.

شکل دهی به دوقطبی مدافعان  ممانعت از ورود مسافران غیربومی به منطقه شرشر و مخالفان این ایده ممکن است به بهای فرصت سوزی در توسعه شهر تمام شود.

در حالی که با صرف میلیاردها تومان در مناطق مختلف تلاش می شود تا گردشگران را به منطقه کشاند و اقتصاد را رونق داد در دل طبیعت میراکوه سلطان سراب نعمت خداوندی آبشار زیبایی را به ما هدیه داده که با روحیه جهادی و دلسوزی مسئولان و همراهی بومیان منطقه می تواند به نفع سراب باشد.

واقعیت این است که در این منطقه سازمان گردشگری کاری انجام نداده و هزینه ای برای ایجاد مراکز رفاهی و پیش بینی امدادی و مخابراتی صورت نگرفته و حتی نگارنده این سطور خود یک بار در این منطقه به دلیل عدم خط دهی تلفن حتی در تماس های اضطراری دچار مشکل شد و از جمله دغدغه های برخی مسئولان نیز این موضوع است و از دیگر سو صعب العبور بودن و عدم دسترسی به راه ماشین رو فرصتی به معدود هنجارشکنان داده تا با انتشار این هنجارشکنی در فضای مجازی برخی را نگران سازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبشار «شرشر» فرصت یا تهدید/ ردپای سازمان گردشگری در این حوالی نیست!

آبشار «شرشر» فرصت یا تهدید/ ردپای سازمان گردشگری در این حوالی نیست!