مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 06:552021-07-13اقتصادي

ماهی گیری صنعت شوینده از آشفته بازار کرونا/دلایل گرانی تا چه حد کارشناسی می شود؟


این روزها در حالی شاهد گران شدن مواد شوینده به عنوان محصول مهم و کاربردی در روزهای کرونایی هستیم که به گفته تولیدکنندگان، افزایش قیمت مواد اولیه باعث این گرانی شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با وجود وعده رییس جمهور برای عدم افزایش قیمت کالاها در ماه های پایانی عمر دولت، همچنان شاهد افزایش قیمت محصولات هستیم که مواد شوینده یکی از این تولیدات به شمار می رود.

کارخانه های مواد شوینده در حالی قیمت تولیدات را 25 درصد افزایش داده اند و برخی نیز حتی به مصوبه قیمت گذاری پای بند نبوده و افزایش بالای 25 درصد قیمت را در تولیداتشان اعمال کرده اند که به گفته مجلسی ها در شرایط کرونایی که تولید و فروش مواد شوینده رشد قابل توجهی دارد، باید حساسیت بیشتری نسبت به نرخ گذاری در این بخش صورت گیرد تا مردم در خرید و مصرف این کالاها با مشکل روبرو نشوند.

در این زمینه، حجت الله فیروزی، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، شوینده ها را در دوران کرونا اصلی ترین کالا در سبد خرید خانوار دانست و نسبت به افزایش قیمت این کالاها انتقاد کرد.

وی درباره ورود مجلس به افزایش قیمت مواد شوینده و نگرانی های مردم اظهار داشت: توقع می رود در سال جدید با کاهش روند قیمت گذاریِ ارز، شاهد افزایش قیمت و گرانی مواد شوینده نباشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گیری صنعت شوینده از آشفته بازار کرونا/دلایل گرانی تا چه حد کارشناسی می شود؟

ماهی گیری صنعت شوینده از آشفته بازار کرونا/دلایل گرانی تا چه حد کارشناسی می شود؟