مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:002021-07-13اقتصادي

توسعه صندوق‎‎ های جسورانه بورسی در سال 1400 در دستور کار صندوق نوآوری


رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از پتانسیل های مالی برای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، سال 1400 را سال جهش توسعه صندوق های جسورانه بورسی اعلام کرد.

- رییس صندوق نوآوری و شکوفایی با تاکید بر ضرورت بهره برداری از پتانسیل های مالی برای توسعه اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور، سال 1400 را سال جهش توسعه صندوق های جسورانه بورسی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر علی وحدت امروز در گردهمایی فعالان بازار سرمایه و نقش نهادهای مالی در توسعه سرمایه گذاری جسورانه، تامین مالی حوزه نوآوری و فناوری کشور را ماموریت اصلی این صندوق دانست و افزود: طی دو و نیم سال گذشته تلاش شده است که بخش های مختلف این حوزه را توسعه دهیم و در حال حاضر عملکرد این صندوق بالغ بر 14 هزار میلیارد تومان است.

وی با اشاره به حمایت بانک ها از فعالیت های حوزه دانش بنیان، اظهار کرد: بانک ها برای شرکت هایی که امکان دریافت تسهیلات بانکی را داشتند، پشتیبانی خوبی از این اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور داشته است، ضمن آنکه صندوق های پژوهش و فناوری نیز رشد خوبی را تجربه کردند.

وحدت، اعطای وام و تسهیلات، صدور ضمانت نامه، راه اندازی صندوق های جسورانه و سرمایه گذاری خطرپذیر را از دیگر اقدامات این صندوق برای حمایت از شرکت های دانش بنیان دانست و یادآور شد: بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه صندوق‎‎ های جسورانه بورسی در سال 1400 در دستور کار صندوق نوآوری

توسعه صندوق‎‎ های جسورانه بورسی در سال 1400 در دستور کار صندوق نوآوری