مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-13سياسي

حمایت مجلس از توسعه رشته های فنی و حرفه ای


نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس در جهت رشد و توسعه رشته های فنی و حرفه ای به عنوان نیاز روز کشور در جذب و آموزش جوانان جویای کار و رونق اشتغال و کارآفرینی خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از حمایت مجلس در جهت رشد و توسعه رشته های فنی و حرفه ای به عنوان نیاز روز کشور در جذب و آموزش جوانان جویای کار و رونق اشتغال و کارآفرینی خبر داد.

احمد محرم زاده روز سه شنبه در بازدید از کارگاه ها و آزمایشگاه های آموزشکده فنی و حرفه ای اهر امکانات این مرکز را در رشد و گسترش رشته های فنی و حرفه ای مناسب برشمرد و افزود: مهارت و علم آموزی در جامعه امروزی نیازمند ایجاد زمینه ها و بستر های لازم جهت تامین فکری و نیازهای جوانان و علاقه مند به رشته های فنی و حرفه ای است.

وی گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان های اهر و هریس و داشتن جوانان مستعد برای کسب مهارت در رشته های مختلف فنی و کارآموزی این امکان فراهم شده تا مسئولان دانشگاه و دانشکده فنی و حرفه ای در اسرع وقت با ایجاد مجوز رشته های جدید و بروز نیازهای منطقه را برطرف کنند.

رییس آموزشکده فنی و حرفه ای اهر نیز در این مراسم از جذب اعتبارات مالی مورد نیاز در سالهای گذشته برای خرید و تجهیز امکانات کارگاهی و آزمایشگاهی با رعایت سرفصلها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت مجلس از توسعه رشته های فنی و حرفه ای

حمایت مجلس از توسعه رشته های فنی و حرفه ای