مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:152021-07-13سياسي

وجود 8945 موقوفه در آذربایجان شرقی


در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مطرح شد که 8945 موقوفه در استان وجود دارد که متشکل از 13 هزار و 731 رقبه هستند.

- در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مطرح شد؛ وجود 8945 موقوفه در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی در کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی مطرح شد که 8945 موقوفه در استان وجود دارد که متشکل از 13 هزار و 731 رقبه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر سید شهاب الدین حسینی در جلسه کارگروه توسعه مدیریت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، اظهار کرد: رویکرد مجموعه اوقاف، تلاش برای رسیدن به جایگاه اصلی سازمان و مجموعه اوقاف در سطح کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در مدتی تقریبا دو سال گذشته تلاش ها و اقدامات بسیاری با هدف چابک سازی اداره، برون سپاری، بلوک بندی امینان و موقوفات در راستای واگذاری به بخش خصوصی انجام گرفته و به نوعی که اختیارات سازمان بر اساس بند پنجم اساسنامه تشکیلات سازمانی است، اقدام شده است.

وی با اشاره به سایر اقدامات این اداره کل و تاسیس شعبات مختلف اداره اوقاف در تبریز، گفت: گستردگی و پراکندگی موقوفات شهرستان تبریز ایجاب می کرد که در نواحی مختلف، ادارات اوقاف تاسیس یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 8945 موقوفه در آذربایجان شرقی

وجود 8945 موقوفه در آذربایجان شرقی