مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:202021-07-13پزشكي

دردسر شباهت کرونا دلتا با سرماخوردگی


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به شباهت علائم کرونا دلتا با سرماخوردگی، افراد مبتلا به این سوش زمانی به پزشک مراجعه می کنند که بیماری پیشرفت کرده است.

- ایسنا/بوشهر معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به شباهت علائم کرونا دلتا با سرماخوردگی، افراد مبتلا به این سوش زمانی به پزشک مراجعه می کنند که بیماری پیشرفت کرده است.

دکتر عبدالمحمد خواجه ییان در گفت وگو با ایسنا درخصوص وضعیت فعلی کرونا اظهار کرد: با توجه به اعلام روزانه آمار استان بوشهر اما متاسفانه شاهد روند نزولی نیستیم، سرعت میزان مبتلایان در نوار جنوبی کشور و دیگر نقاط کشور افزایش یافته است.

وی با اشاره به این که گفته می شود استان بوشهر در امار مرگ و میر در جمع سه استان بالا در کشور است افزود : از میزان مرگ و میر در سایر استان ها اطلاع دقیقی ندارم ولی از نظر ما حتی یک مورد مرگ هم زیاد است با توجه به جمعیت 1میلیون و 200 هزار نفری استان انتظار نداریم که این میزان مرگ در اثر کووید رخ دهد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در حال حاضر شاهد آن هستیم که میزان مرگ و میر در افراد سالمند به نسبت کاهش پیدا کرده است ولی افرادی که در رده های سنی پایین تر و در گروه میانسالان و افرادی که درگیر بیماری های دیابت و فشار و خون هستند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دردسر شباهت کرونا دلتا با سرماخوردگی

دردسر شباهت کرونا دلتا با سرماخوردگی