مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:252021-07-13اقتصادي

کمبود نقدینگی شاخص ترین معضل واحدهای تولیدی است


عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس یکی از شاخص ترین معضل واحدهای تولیدی را کسری نقدینگی و سرمایه در گردش دانست و گفت: تامین نقدینگی از الزامات برای حفظ اشتغال و واحدهای اقتصادی و تولیدی است.

- ایسنا/فارس عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی فارس یکی از شاخص ترین معضل واحدهای تولیدی را کسری نقدینگی و سرمایه در گردش دانست و گفت: تامین نقدینگی از الزامات برای حفظ اشتغال و واحدهای اقتصادی و تولیدی است.

عباس ابوقداره سه شنبه 22 تیرماه در جلسه کمیسیون سرمایه گذاری، بازار پول و سرمایه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان فارس، بیان کرد: در حال حاضر موضوع رونق و بهبود فضای کسب و کار و ایجاد اشتغال دو بخش اصلی در اقتصاد کشور است که دولت جدید باید در سیاست گذاری به این دو موضوع توجه ویژه داشته باشد.

او با تاکید بر اینکه معیشت مردم موضوع مهم و تاثیرگذاری است افزود: ما بنا بر وظیفه و برای عملکرد بهتر دولت در این زمینه پیشنهادهای خود را جمع آوری و دسته بندی و در قالب یک بسته از سوی اتاق بازرگانی فارس به دولت جدید ارائه می کنیم.

ابوقداره اضافه کرد: در دو سه سال اخیر فضای کسب و کار و فعالیت اقتصادی در کشور با رکود و سختی هایی همراه بوده است که معیشت و زندگی مردم را تحت قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود نقدینگی شاخص ترین معضل واحدهای تولیدی است

کمبود نقدینگی شاخص ترین معضل واحدهای تولیدی است