مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-13اقتصادي

شناسایی 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ارسنجان


مدیر جهاد کشاورزی ارسنجان از لغو واگذاری اراضی کشاورزی دو گروه مشاع در این شهرستان خبر داد و گفت: یگان حفاظت جهاد کشاورزی موفق به شناسایی 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در این باره شده است.

- سیدناصر حسینی خرمی خاطرنشان کرد: طی بازدید یگان حفاظت جهاد کشاورزی، 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز شامل 10 مورد ساخت و ساز غیرمجاز و 15 مورد دیوارکشی باغ در منطقه خورشید صحرا شناسایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان، حسینی خرمی افزود: اراضی کشاورزی مذکور مربوط به دو گروه مشاع واگذاری است که علیرغم صدور اخطاریه و ثبت موارد تغییر کاربری غیر مجاز آنها در سامانه cms و بی توجهی بهره برداران به اخطارها، پروژه واگذاری این اراضی در نیمه دوم تیرماه برای لغو و اجرای ماده33 به هیأت واگذاری امور اراضی استان ارجاع داده شد.

حسینی خرمی تاکید کرد: عموم مردم و بهره برداران بخش کشاورزی برای انجام هرگونه ساخت و ساز در اراضی کشاورزی و باغی نسبت به دریافت مجوزهای لازم از جهاد کشاورزی اقدام کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان ارسنجان همچنین از مردم خواست با مشاهده هر گونه تخریب یا تغییر کاربری در اراضی کشاورزی مراتب را از طریق سامانه 131 گزارش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ارسنجان

شناسایی 25 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در ارسنجان