مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-13سياسي

اصرار شورای شهر تهران بر مصوبه حق مالکیت مالک بر پلاک ثبتی در طرشت


اعضای شورای اسلامی شهر تهران در رسیدگی به اعتراض هیات تطبیق فرمانداری در خصوص مصوبه شورا مبنی بر مالکیت مالک در پلاک ثبتی 2395 بر مصوبه خود اصرار کردند.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران در رسیدگی به اعتراض هیات تطبیق فرمانداری در خصوص مصوبه شورا مبنی بر مالکیت مالک در پلاک ثبتی 2395 بر مصوبه خود اصرار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیصد و دهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران رسیدگی به اعتراض هیات تطبیق فرمانداری در مورد مجوز تملک و تطبیق معامله پلاک ثبتی 2395 در منطقه طرشت مورد بررسی قرار گرفت که در همین راستا سید حسن رسولی با ارائه تقاضایی از سوی 7 عضو شورا خواستار رسیدگی به این اعتراض و قرار گرفتن در دستور شد.

وی افزود: در ادامه رسیدگی به اعتراضات هیات تطبیق آقای فرهادی فرماندار تهران به نمایندگی از هیات تطبیق فرمانداری در تاریخ 14 تیر ماه نسبت به مصوبه مورخ 31 خرداد شورا در مورد مجوز تملک و تطبیق معامله پلاک ثبتی 2395 در منطقه طرشت اعتراض کردند.

از آنجاکه زمان رو به پایان است و ما باید حداکثر در 10 روز پاسخ دهیم و اگر چنین نشود حق مالک ضایع می شود تقاضایی را امضا کردیم که قبل از ورود به موضوع بعدی این موضوع مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: از هیات رییسه محترم تقاضا کردیم اکنون که در مرحله رسیدگی به اعتراضات هیات تطبیق هستیم و چون مهلت ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصرار شورای شهر تهران بر مصوبه حق مالکیت مالک بر پلاک ثبتی در طرشت

اصرار شورای شهر تهران بر مصوبه حق مالکیت مالک بر پلاک ثبتی در طرشت