مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:402021-07-13سياسي

تیم های محله محور«یاوران بحران» در ابرکوه تشکیل می شود


دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه گفت: تیم های یاوران بحران متشکل از نیروهای داوطلب و مردمی در هر محله با هدف ارتقا سطح آگاهی جامعه در حوزه ی مدیریت بحران و افزایش آمادگی و مقابله با حوادث با محوریت شهروندان در شهر ابرکوه تشکیل می شود.

- ایسنا/یزد دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه گفت: تیم های یاوران بحران متشکل از نیروهای داوطلب و مردمی در هر محله با هدف ارتقا سطح آگاهی جامعه در حوزه ی مدیریت بحران و افزایش آمادگی و مقابله با حوادث با محوریت شهروندان در شهر ابرکوه تشکیل می شود.

مسلم غلامزاده مهرآبادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: مدیریت بحران فرمانداری ابرکوه در راستای استفاده از ظرفیت و توان نیروهای مردمی در حوادث و بحران ها در نظر دارد با سازماندهی افراد داوطلب و علاقه مند، نسبت به تشکیل تیم های محله محور با عنوان یاوران بحران اقدام نماید.

وی افزود: آقایان داوطلب که حداقل دارای 22 و حداکثر 40 سال سن و ساکن شهر ابرکوه باشند، پس از ثبت نام در قالب تیم های 10 نفره سازماندهی شده و آموزش های عمومی و تخصصی مرتبط با مدیریت بحران به صورت مستمر برای آنان برگزار می شود تا در مواقع نیاز این ظرفیت ایجاد شده به توان یگان های امدادی اضافه گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های محله محور«یاوران بحران» در ابرکوه تشکیل می شود

تیم های محله محور«یاوران بحران» در ابرکوه تشکیل می شود