مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 07:552021-07-13اقتصادي

30 واحد مسکونی سهم مددجویان بهزیستی زنجان شد


طی سال گذشته نیز 170 واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از 2 میلیارد و 500 تومان واگذار شده که نشان از اهتمام و توجه سازمان بهزیستی کشور به موضوع مسکن و همچنین اشتغال دارد.

- مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طی هفته بهزیستی و همزمان با واگذاری 11 هزار واحد مسکونی به خانوارهای حداقل 2 عضو معلول به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور، 30 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی این استان نیز افتتاح و به گروه های هدف واگذار می شود.

محمد محمدی قیداری روز سه شنبه به مناسبت آغاز هفته بهزیستی و در نشست خبری با خبرنگاران استان افزود: سال 98، 119 واحد مسکونی با مبلغ بیش از یک میلیارد تومان کمک بلاعوض به مددجویان تحت پوشش واگذار شده است.

وی اظهار داشت: طی سال گذشته نیز 170 واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از 2 میلیارد و 500 تومان واگذار شده که نشان از اهتمام و توجه سازمان بهزیستی کشور به موضوع مسکن و همچنین اشتغال دارد.

این مسوول با اشاره به برنامه های دیگر هفته بهزیستی استان ادامه داد: کارگاه توانمندسازی معتادین بهبود یافته شهر زنجان نیز همزمان با افتتاح 15 طرح اشتغالزایی در سراسر کشور امروز افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 واحد مسکونی سهم مددجویان بهزیستی زنجان شد

30 واحد مسکونی سهم مددجویان بهزیستی زنجان شد