مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-13اقتصادي

زیان 25000 میلیاردی واحدهای صنفی در موج اول تا سوم کرونا


مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: بر اساس ارزیابی ها؛ خسارات بحران کرونا به واحدهای صنفی ایران تا پایان سال بیش از 200هزار میلیارد تومان برآورده می شود.

- بر اساس این سنجش در موج اول تا سوم تعطیلی های کرونایی در ایران واحدهای صنفی در ماه دستکم بیش از 25 هزار میلیارد تومان زیان دیده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیری گنجه که در حاشیه نشست با تنی چند از کارفرمایان خوش حساب تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ سخن می گفت، فراگیری و گستردگی بحران کرونا را فراتر از تحریم های ظالمانه دانست و تاکید کرد: کرونا تقریبا به تمام بخش های اقتصادی ایران آسیب رسانده است و تنها در حوزه واحدهای صنفی و کارگاه های گوناگون حدود 1 میلیون و400هزار واحد صنفی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از بحران کرونا آسیب جدی دیده اند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: طی چند ماه اولیه اپیدمی ویروس منحوس کرونا بیش از 30 میلیارد تومان هزینه به سازمان تامین اجتماعی وارد کرد.

امیری گنجه یکی از اصول اساسی سازمان تامین اجتماعی را حمایت از تولید، کارفرمایان و بیمه شدگان دانست و تصریح کرد: در جریان بحران های اقتصادی بسیاری از کشورها به دلیل بحران ها، منابع درآمد خود را از دست می دهند و امکان دسترسی به خدمات ضروری را ندارند پس بنابراین آسیب های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان 25000 میلیاردی واحدهای صنفی در موج اول تا سوم کرونا

زیان 25000 میلیاردی واحدهای صنفی در موج اول تا سوم کرونا