مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-13اجتماعي

95 دانش آموز در طرح «مدارس همدل» استان سمنان رایگان تحصیل کردند


مدیرکل کمیته امداد سمنان بابیان اینکه 95 دانش آموز در طرح «مدارس همدل» رایگان تحصیل کردند، گفت: 30 مدیر مدرسه با فراهم کردن امکان تحصیل و ثبت نام در این طرح مشارکت کردند.

- ، محسن مسعودیان راد ظهر سه شنبه در آیین تجلیل و تقدیر از مدیران منتخب مدارس همدل با حضور ویدئوکنفرانسی رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) و وزیر آموزش وپرورش به میزبانی اداره کل کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طرح مدارس همدل امکان تحصیل رایگان دانش آموزان تحت حمایت این نهاد را فراهم می کند، ابراز داشت: در این طرح 30 مدیر مدرسه استان سمنان مشارکت کردند.

وی ضمن بیان اینکه باهمت این مدیران دانش آموزان نیازمند در مدارس غیرانتفاعی تحصیل کردند، افزود: 95 دانش آموز در طرح مدارس همدل رایگان ثبت نام شده و سال تحصیلی را به اتمام رساندند.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه نتیجه همراهی و همدلی بیش از 30 مدیر نیکوکار و مسئولان محترم فرهنگی منجر به ثبت نام دانش آموزان نیازمند استان شد، ابراز داشت: با توجه به نقش، جایگاه و اهمیت امر آموزش در کشور تلاش شد تا دانش آموزان تحت حمایت این نهاد از حمایت های تحصیلی بهره مند شوند.

مسعودیان راد در ادامه تصریح کرد: طرح مدارس همدل باهدف گسترش و تأمین همه جانبه عدالت آموزشی و تربیتی و با همکاری آموزش وپرورش طراحی و به اجرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 دانش آموز در طرح «مدارس همدل» استان سمنان رایگان تحصیل کردند

95 دانش آموز در طرح «مدارس همدل» استان سمنان رایگان تحصیل کردند