مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:102021-07-13اجتماعي

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در لرستان


معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح تداوم جبران و تثبیت آموزشی دانش آموزان پایه های اول و دوم در تابستان اجرا می شود.

- ایسنا/لرستان معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان گفت: طرح تداوم جبران و تثبیت آموزشی دانش آموزان پایه های اول و دوم در تابستان اجرا می شود.

رقیه معتمدی امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح تداوم، جبران و تثبیت یادگیری را با هدف مداخله آموزشی و جبران یادگیری دانش آموزان دارای اُفت تحصیلی، تعمیق یادگیری و تقویت بنیه ملی، حکایت از دانش آموزان لازم التوجه، دیرآموز و کسانی که به هر دلیل فاقد دسترسی به آموزش مجازی در زیست بوم جدید بودند وافراد بدسرپرست یا بی سرپرست اجرا می شود.

وی ادامه داد: همچنین کاهش اُفت تحصیلی، تکرار پایه و ترک تحصیل به ویژه در پایه های اول و دوم از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

معتمدی بیان کرد: این طرح با مشارکت و همراهی بسیج دانشجویی و دانشگاه فرهنگیان برگزار می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان افزود: طی این طرح در دوره پیش دبستانی 4500 دانش آموز را ثبت نام کرده و آن ها را به صورت رایگان آموزش خواهیم داد و در دوره ابتدایی پیش بینی می کنیم 5900 دانش آموز باسطح عملکرد نیاز به تلاش بیشتر و قابل قبول در این طرح دوره ببینند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در لرستان

آغاز طرح جبران و تثبیت یادگیری دانش آموزان در لرستان