مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:202021-07-13سياسي

چهارمین دوره مستر کلاس لیلی افشار در بندرعباس برگزار می شود


چهارمین دوره مستر کلاس و کارگاه نوازندگی گیتار کلاسیک توسط “دکتر لیلی افشار” به میزبانی آکادمی موسیقی “نوبان” 24 تیرماه در بندرعباس برگزار می شود.

- چهارمین دوره مستر کلاس"لیلی افشار"در بندرعباس برگزار می شود ایسنا/هرمزگان چهارمین دوره مستر کلاس و کارگاه نوازندگی گیتار کلاسیک توسط “دکتر لیلی افشار” به میزبانی آکادمی موسیقی “نوبان” 24 تیرماه در بندرعباس برگزار می شود.

مدیر “آکادمی نوبان” در گفت و گو با ایسنا، افزود: محوریت این نشست همچون نشست های گذشته مبتنی بر شناخت رپرتوار، اکول، پاسچر، نوانس، سونوریته، داینامیک و دیگر مباحث تخصصی نوازندگی است.

معین غلامحسینی با اشاره به استقبال بسیار کم و تاسف برانگیز نوازندگان و اساتید گیتار کلاسیک استان از این رویداد،اظهار کرد: برگزاری نشست های تخصصی در این سطح موجب ارتقاء فرهنگ و هنر استان است.

وی اظهار کرد: امیدوارم دست اندرکاران فرهنگ و هنر استان نگاه ویژه خود را معطوف به آموزش آکادمیک هنر به خصوص موسیقی کرده تا بتوانیم هویت فرهنگی و هنری این خطه را به صورت امانت برای نسل های آینده به یادگار بگذاریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، لیلی افشار به عنوان نخستین زن دنیا که در رشته نوازندگی گیتار دکترای خود را اخذ کرده است، شناخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین دوره مستر کلاس لیلی افشار در بندرعباس برگزار می شود

چهارمین دوره مستر کلاس لیلی افشار در بندرعباس برگزار می شود