مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:302021-07-13اقتصادي

170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد


طی سال گذشته نیز 170 واحد مسکونی به افراد واجد شرایط به مبلغ بیش از دو میلیارد و 500 تومان به مدد جویان در زنجان واگذار شده است.

- ، محمد محمد ی قیداری ظهر سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران، با بیان اینکه 22 تا 29 تیرماه هفته بهزیستی نامگذاری شده است، گفت: شعار هفته بهزیستی در سال جاری شامل سه محور اساسی هوشمندسازی، محله محوری، سلامت اجتماعی است.

وی اظهار کرد: هوشمند سازی با توجه به رشد تکنولوژی و استفاده از فناوری های روز در مجموعه و با توجه به شعار ارائه خدمات به مددجویان در منزل، بهزیستی تلاش می کند خدمات لازم را در این بهش ارائه دهد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: تقویت و راه اندازی سامانه ثبت الکترونیکی مددجویان و استفاده از خدمات دولت الکترونیک در دستور کار این نهاد است.

محمدی قیداری تاکید کرد: محله محوری هدف ظرفیت سازی، تشکیل و توسعه گروه های مردمی، افزایش سطح مشارکت اجتماعی، ترویج و توسعه رویکرد یادگیری و تغییرات اجتماعی در محله، آگاه سازی و توسعه ظرفیت های محلی به منظور ارتقای سلامت اجتماعی است.

وی افزود: در محور سوم سازمان بهزیستی به عنوان متولی سلامت اجتماعی بوده و زیربنایی ترین عامل پیشرفت و تکامل جامعه سلامت جسم، جان و روان سرمایه های انسانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد

170 واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد