مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-13سياسي

مدیران هیأت های محوری کشور در قم گردهم می آیند


سیزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور و سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت 24 و 25 تیرماه به همت جامعه ایمانی مشعر در شهر مقدس قم برگزار می شود.

- خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مشعر، از برگزاری سیزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری و برگزیده کشور و سومین همایش بانوان فعال در عرصه هیأت خبرداد و اظهار کرد: این همایش ها پنج شنبه و جمعه هفته جاری هم زمان با 24 و 25 تیرماه در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های سیزدهمین همایش مدیران هیأت های محوری با شعار هیأت، دولت، مردم؛ حقوق و تکالیف دنبال می شود، تصریح کرد: حاج حسین یکتا از یادگاران دفاع مقدس، حجت الاسلام والمسلمین قمی ریاست سازمان تبلیغات کشور، حجت الاسلام سعیدی آریا سخنران هیأت های مذهبی، حجت الاسلام میرزا محمدی استاد حوزه و دانشگاه، سید بشیر حسینی استاد دانشگاه و سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء در این همایش به ایراد سخن خواهند پرداخت .

مسئول دفتر همایش های جامعه ایمانی مشعر نیز خاطرنشان کرد: این برنامه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و حضور حداقلی مخاطبان دنبال خواهد شد.

وی ادامه داد: اساتید حاضر در این دوره همایش ها پیرامون مطالبه گری هیأت از دولت، هیأت و حلقه های میانی، روابط متقابل هیأت و دولت، سیاست های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران هیأت های محوری کشور در قم گردهم می آیند

مدیران هیأت های محوری کشور در قم گردهم می آیند