مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 08:552021-07-13بين الملل

راهکار روزنامه سعودی برای حل بحران لبنان؛ عادی سازی روابط با تل آویو


روزنامه سعودی «الشرق الاوسط» در یادداشتی ضمن تلاش برای ترمیم وجهه جنایت کار رژیم صهیونیستی، راهکار حل بحران لبنان را عادی سازی روابط با این رژیم و پذیرش کمک های آن دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روزنامه سعودی الشرق الاوسط ، چاپ لندن، در شماره امروز (سه شنبه - 13 ژوییه) در یادداشتی با تیتر آیا می توانیم درباره اسراییل صریح صحبت کنیم؟ ، لبنان را به عادی سازی روابط با دشمن صهیونیست و پذیرش آن چه که کمک های اسراییلی خوانده می شود، فراخواند.

    پایگاه خبری العهد نیز در گزارشی، این یادداشت را که بیانگر سیاست ریاض در قبال رژیم صهیونیستی و لبنان است، به باد انتقاد گرفت و با هذیان توصیف کردن آن، نوشت: جدیدترین نوآوری و ابتکار سعودی، دعوت از لبنان از طریق رسانه هایش برای عادی سازی روابط با دشمن اسراییلی و پذیرش آن چه که کمک های اسراییلی خوانده می شود، برای مقابله با حزب الله است .

در ادامه این گزارش آمده است: روزنامه الشرق الاوسط از اظهارات شوم وزیر جنگ دشمن که تلاش کرد با اعلام آمادگی رژیم صهیونیستی برای کمک به لبنان، زیرکانه به آن حمله کند، سوء استفاده کرد و طی یادداشتی با تیتر آیا می توانیم درباره اسراییل صریح صحبت کنیم؟! نوشت: بنی گانتز، وزیر دفاع اسراییل کلیشه اسراییل درباره رابطه این کشور با لبنان را شک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکار روزنامه سعودی برای حل بحران لبنان؛ عادی سازی روابط با تل آویو

راهکار روزنامه سعودی برای حل بحران لبنان؛ عادی سازی روابط با تل آویو