مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:252021-07-13ورزشي

پیشکسوت فوتبال خوزستان درگذشت


بازیکن اسبق تیم های استقلال و جنوب اهواز که بر اثر حمله قلبی در یکی از بیمارستان های این شهر بستری بود، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی فرتوت اهوازی،  پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان عصر روز جمعه گذشته  بر اثر حمله قلبی حین در یکی از تمرینات پیشکسوتان فوتبال اهواز  دچار حمله قلبی شده بود و چند روزی در بیمارستان بستری بود، ساعتی پیش دار فانی را وداع گفت.

فرتوت اهوازی  یکی از بازیکنان و پیشکسوتان با اخلاق فوتبال خوزستان بود که سابقه بازی در تیم های فوتبال استقلال اهواز، منتخب جوانان، امید و بزرگسالان خوزستان و تیم ملی جوانان ایران در دهه 60  را در کارنامه خود داشت.

  او که از هم دوره با بازیکنانی چون ابراهیم تهامی، داریوش یزدی، مصطفی ابن قاسم، امید حمیدی اصل،نعیم سعداوی، بهزاد غلامپور، برادران بختیاری زاده، علی نواصرزاده، محمد عارف نیا، یعقوب فرسیات، وحید و سعید سلامات، فرهاد هواشم عرب، نادر زرگانی،  حشمت الله شیخ رباط، عادل حردانی و مرحوم عبدالرضا سعدی به امر بازیگری می پرداخت، تا چندی پیش  یک مدرسه فوتبال، در آموزش به استعدادهای خوزستانی فعال بود.

انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوت فوتبال خوزستان درگذشت

پیشکسوت فوتبال خوزستان درگذشت