مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:452021-07-13سياسي

«محمدرضا قادری» هنرمند نقاش درگذشت/ پیام تسلیت رییس بنیاد روایت فتح


«محمدرضا قادری» مسؤول پیشین واحد هنر های تجسمی تبلیغات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر اثر عارضه قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تجسمی خبرگزاری فارس، محمدرضا قادری در سال های دفاع مقدس یکی از بهترین نقاش ها و گرافیست های دفاع مقدس بود و بسیاری از پوستر ها و آثار هنری، تجسمی که در دوران دفاع مقدس منتشر و توزیع شد از آثار این هنرمند فقید بود.

بنا بر این گزارش، طراحی پوستر های جبهه و تلاش رزمندگان همچنین طراحی پاکت نامه های آن دوران از دیگر اقدامات فرهنگی و موثر وی بوده است.

مرحوم قادری پس از جنگ تحمیلی نیز تلاش زیادی کرد تا یاد و خاطره شهدا را زنده نگه دارد و در این مسیر از سال 1362 تا 1380 مسوولیت حوزه گرافیک سپاه پاسداران را عهده دار شد و خدمات شایانی را در این عرصه ارائه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پی درگذشت محمدرضا قادری هنرمند پیشکسوت  پیام تسلیتی منتشر کرد.

متن پیام بدین شرح است: انالله و انا الیه راجعون با نهایت تأسف و تأثر درگذشت هنرمند متعهد و برادر ارزشمند مرحوم محمدرضا قادری را خدمت خانواده ایشان و جامعه هنری کشور تسلیت عرض می کنم.

بی شک تلاش های بی وقفه و مجاهدانه این هنرمند نامدار و متعهد در حوزه هنرهای تجسمی انقلاب نقطه عطفی است بر تارک فرهنگ و هنر کشور، هن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محمدرضا قادری» هنرمند نقاش درگذشت/ پیام تسلیت رییس بنیاد روایت فتح

«محمدرضا قادری» هنرمند نقاش درگذشت/ پیام تسلیت رییس بنیاد روایت فتح