مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-13سياسي

مشکلات جهرم را با استفاده از ظرفیت ها رفع می کنیم


یکی از منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر جهرم تاکید کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود، مشکلات این شهر توسط شورای جدید رصد و برای رفع آنها تلاش می شود.

- ایسنا/فارس یکی از منتخبان دوره ششم شورای اسلامی شهر جهرم تاکید کرد که با استفاده از ظرفیت های موجود، مشکلات این شهر توسط شورای جدید رصد و برای رفع آنها تلاش می شود.

مجتبی رحمانیان در گفت وگو با ایسنا، ضمن بیان اینکه جهرم معضلات فراوانی دارد و دلیل او برای حضور در عرصه شورا، رسیدگی و رفع آنها بوده است، یکی از اولویت ها را زیباسازی شهر جهرم برشمرد و گفت: با استفاده از ظرفیت شهروندان، نخبگان، صاحب نظران و … می توان بسیاری از مشکلات شهر را حل کرد.

وی در عین حال، انتخاب شهرداری کارآمد را اولویت اول شورای ششم جهرم دانست و خاطرنشان کرد: قطعا تا قبل از آغاز رسمی فعالیت شورای ششم، گزینه های نهایی تصدی شهرداری جهرم مشخص خواهند شد.

رحمانیان خاطرنشان کرد: در خصوص انتخاب شهردار، هنوز به نتیجه قطعی نرسیده ایم و جلسات هفت نفره منتخبین شورای ششم ادامه دارد و در جلسات آینده بیشتر به مصادیق ورود می کنیم.

این منتخب شورای ششم شهر جهرم گفت: حدود بیست معیار برای انتخاب شهردار آینده جهرم مشخص و امتیازبندی شده است و فردی که براساس این شاخص ها بیشترین امتیاز را کسب کند، شانس انتخاب به عنوان ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات جهرم را با استفاده از ظرفیت ها رفع می کنیم

مشکلات جهرم را با استفاده از ظرفیت ها رفع می کنیم