مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-13سياسي

شیوه مشارکت های مردمی در طرح نذر قربانی اعلام شد


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر شیوه مشارکت های مردمی در طرح نذر قربانی امسال را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 160 مرکز نیکوکاری در محله ها و همچنین دفاتر کمیته امداد در سراسر استان  آماده دریافت نذورات و گوشت قربانی خیران و نیکوکاران در روز عید قربان برای توزیع میان نیازمندان هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر بیان کرد: با همکاری مراکز نیکوکاری، بسیج، گروه های جهادی، هیات امناء مساجد، ستادهای نماز جمعه، شوراهای زکات، دهیاری ها و موسسات خیریه به جذب و جمع آوری نذورات مردم و خیران هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیرنقدی (به ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام خواهد شد.

میری افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته با هدف کمک به معیشت خانواده های معزز نیازمندان، تامین حداقل یک کیلو گوشت نذری به ویژه برای سالمندان، بیماران صعب العلاج ، و ایتام تحت حمایت در دستور کار است.

وی برقراری ارتباط با محل های ذبح دام، رعایت پروتکل های بهداشتی، پیش بینی سردخانه و خودرو یخچال دار برای نگهداری و حمل گوشت های قربانی، نشر فراخوان عمومی و صدور دعوت نامه های اختصاصی برای جامعه هدف نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوه مشارکت های مردمی در طرح نذر قربانی اعلام شد

شیوه مشارکت های مردمی در طرح نذر قربانی اعلام شد