مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:152021-07-13پزشكي

تسریع در واکسیناسیون جامعه آموزش عالی


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی شد.

- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال نامه ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر منصور غلامی با ارسال نامه ای به دکتر نمکی خواستار تسریع در روند واکسیناسیون جامعه آموزش عالی کشور به منظور از سرگیری آموزش و پژوهش حضوری از مهر سال جاری شد.

در نامه وزیر علوم آمده است؛ پیرو جلسات مشترک معاونان آموزشی هر دو وزارت و ضرورت تمهید مقدمات آموزش حضوری، واکسیناسیون دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان در اولویت قرار گرفت و با این هدف ستادی به نام ستاد از سرگیری آموزش حضوری در حوزه ستاد وزارت عتف تشکیل شده است که برنامه ریزی و هماهنگی های لازم در این خصوص را در دستور کار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر غلامی تاکید کرده است: با توجه به به ضرورت اجرای آموزش و پژوهش حضوری در نیمسال اول 1401-1400، موضوع اولویت واکسیناسیون جامعه آموزش عالی کشور در ستاد ملی کرونا مطرح شود و در اولویت تصویب و اجرا قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در واکسیناسیون جامعه آموزش عالی

تسریع در واکسیناسیون جامعه آموزش عالی