مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-13ورزشي

رشد آمار ازدواج در گرو فرهنگ سازی است


مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فارغ از اعطای تسهیلات ازدواج، آنچه که باعث رشد آمار در این زمینه می شود، فرهنگ سازی در این خصوص است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: فارغ از اعطای تسهیلات ازدواج، آنچه که باعث رشد آمار در این زمینه می شود، فرهنگ سازی در این خصوص است.

علی خلیلی ظهر امروز (22 تیرماه) در نشست خبری که به مناسبت هفته ازدواج در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و فاطمه زهرا (س)، با اشاره به اینکه کاهش آمار ازدواج در جامعه دلایل مختلفی دارد، افزود: بدون شک مهم ترین کاری که می توان در این زمینه انجام داد، فرهنگ سازی برای ترغیب جوانان به امر ازدواج است.

وی با یادآوری اینکه مشکلات اقتصادی بخش اعظمی از مشکلاتی است که باعث شده خانواده ها و خود جوانان استطاعت مالی کافی برای ازدواج نداشته باشند، تصریح کرد: در شرایط کنونی اقتصاد جامعه به لحاظ تامین مسکن، هزینه های ازدواج، اشتغال، جهیزیه و .

دغدغه های قابل توجه جوانان است و وجود چنین موانعی باعث شده است که جوانان رغبتی برای ازدواج نداشته باشند.

این مسئول با تاکید بر اینکه به تاخیر افتادن ازدواج جوانان باعث به وجود آمدن آسیب های اجتماعی زیادی خواهد شد، ادامه داد: برای اینکه بتو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد آمار ازدواج در گرو فرهنگ سازی است

رشد آمار ازدواج در گرو فرهنگ سازی است