مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:252021-07-13سياسي

مردم نگران نباشند/ اعتبارات آلایندگی شهرستان دیر محفوظ است


جای نگرانی نیست و سهمیه ای از عوارض آلایندگی پارس جنوبی به شهرستان های خارج از استان داده نخواهد شد و سهمیه شهرستان دیر هم محفوظ است.

- در واکنش به انتشار نامه رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص نحوه توزیع عوارض آلایندگی پارس جنوبی و حذف نام شهرستان دیر در روزهای اخیر در فضای مجازی، اظهار داشت: انتشار این نامه در فضای مجازی نگرانی هایی در بین مردم استان بویژه شهرستان دیر به وجود آورد و افرادی که در جریان موضوع نبودند در فضای مجازی مسائلی مطرح و مسئولان استان و شهرستان را متهم به عدم دفاع از حقوق مردم و استان و شهرستان کردند.

امام جمعه دیر افزود: احساس مسئولیت نسبت به مسائل و مطالبه گری و درخواست از مسئولان برای پیگیری و رفع مشکلات و نقد و انتقاد از عملکرد مسئولان حق هر شهروندی است اما نکاتی است که همه شهروندان باید مراعات کنند.

وی ادامه داد: اواخر سال 98 نامه ای از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور در خصوص سهمیه بندی عوارض آلایندگی پارس جنوبی داشتیم که اسمی از شهرستان دیر در آن نبود و برای شهرستان هایی از استان های همجوار (فارس و هرمزگان) سهمیه ای از عوارض آلایندگی در نظر گرفته بودند.

حسینی عنوان کرد: با پیگیری هایی که مسئولان استان و شهرستان داشتند به ویژه نماینده استان در مجلس خبرگان رهبری در تماس با رییس دفتر ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نگران نباشند/ اعتبارات آلایندگی شهرستان دیر محفوظ است

مردم نگران نباشند/ اعتبارات آلایندگی شهرستان دیر محفوظ است