مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-13سياسي

واکنش سخنگوی دولت به انتقادها از همسان سازی حقوق بازنشستگان


دولت به خواست دو دهه جامعه کارگری و بازنشستگان مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان عمل کرد و امروز در بخش درمان هم موفق به برنامه های دفترچه الکترونیک و حذف نسخه ها شده است.

- دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری ادامه داد: دولت تلاش کرد بدهی های خود را به سازمان تأمین اجتماعی پرداخت کند و به همین دلیل با تلاش های انجام شده سازمان تامین اجتماعی امروز از یک تعادل نسبی برخوردار است.

در این راستا دولت به خواست دو دهه جامعه کارگری و بازنشستگان مبنی بر همسان سازی حقوق بازنشستگان عمل کرد و امروز در بخش درمان هم موفق به برنامه های دفترچه الکترونیک و حذف نسخه ها شده است.

ربیعی این روز را به همه مدیران و بازنشستگان و کارگران تبریک گفت و اعلام کرد تمام تلاش خود را انجام دادیم تا نسبتی که سال 99 بازنشستگان در زمینه دریافتی داشتند، با نسبت 1400 تفاوت چشمگیری داشته باشد.

سخنگوی دولت همچنین با اشاره به گرامیداشت 25 تیر روز سازمان بهزیستی گفت: این سازمان وظایف مهمی بر عهده دارد از جمله توانمند کردن افراد معلول، ایجاد اشتغال و مهارت افزایی که سازمان بهزیستی در این سال ها به این اهداف دست یافت.

وی ادامه داد: از طرفی افزایش مستمری بگیران از 82 هزارتومان برای خانواده 4 نفره در سال 92 به 540 هزارتومان در سال 99 رسیده است که از جمله اقدامات دولت برای ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سخنگوی دولت به انتقادها از همسان سازی حقوق بازنشستگان

واکنش سخنگوی دولت به انتقادها از همسان سازی حقوق بازنشستگان