مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 10:352021-07-13اقتصادي

توزیع 23 سری جهیزیه در میان نوعروسان نیازمند شهرستان فریدن


23 سری جهیزیه به ارزش بیش از 450 میلیون تومان از محل کمک خیران و اعتبارات داخلی کمیته امداد تهیه و میان نوعروسان نیازمند این شهرستان توزیع شد.

- ، با بیان اینکه در شهرستان فریدن هم اکنون چهار هزار خانوار تحت پوشش هستند که در مجموع 9 هزار نفر را شامل می شوند، اظهار داشت: سال گذشته با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد تومان 250 طرح اشتغالزایی در بخش دامداری، کشاورزی، صنعت، کسب و پیشه، قالیبافی و پرورش زنبور عسل ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه 460 دانش آموز و دانشجو از خدمات این نهاد برای تحصیل استفاده می کنند، بیان داشت: سال گذشته کمیته امداد این شهرستان بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون تومان درآمد از طریق زکات، فطریه، جشن نیکوکاری و عاطفه ها، اکرام محسنین، اطعام حسینی و مهدوی و صدقات جذب کرده است.

توزیع 23 سری جهیزیه در میان نوعروسان نیازمند شهرستان رییس کمیته امداد فریدون شهر گفت 23 سری جهیزیه به ارزش بیش از 450 میلیون تومان از محل کمک خیران و اعتبارات داخلی کمیته امداد تهیه و بین نوعروسان نیازمند این شهرستان نیازمند توزیع شد که ارزش هر سری جهیزیه حدود 20 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: اقلام جهیزیه ها یخچال، اجاق گاز، لباسشویی، جارو برقی و تلویزیون بود که از محصولات با کیفیت تولید داخل کشور خریداری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 23 سری جهیزیه در میان نوعروسان نیازمند شهرستان فریدن

توزیع 23 سری جهیزیه در میان نوعروسان نیازمند شهرستان فریدن