مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 تیر 1400 ساعت 11:252021-07-13فرهنگي

تجلیل از استاد طاهرزاده به عنوان نویسنده بومی


صبح امروز آیین تجلیل از نویسندگان بومی و معرفی آثار ایشان از طرف نهاد کتابخانه های عمومی کشور به مناسبت روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان به نام «از تبار قلم» برگزار شد که از اصغر طاهرزاده نیز تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، امیر هلاکویی صبح امروز در آیین تجلیل از نویسندگان بومی و معرفی آثار ایشان، ضمن تشکر از اینکه این دومین برنامه بعد از برنامه چهل قلم در تقدیر از نویسندگان است، اظهار کرد: استاد طاهرزاده نقش مهمی را در توسعه فرهنگ ایرانی اسلامی در اصفهان و کشور دارند و آشنایی بنده با ایشان از طریق کتاب فرزندم این چنین باید بود بوده که نثری ساده دارد، ایشان علاوه بر تألیف کتب، سلسله جلسات منظمی دارند که در ترویج معارف اسلامی در اصفهان مؤثر است.

در ادامه اصغر طاهرزاده در این آیین بیان کرد: قضیه از این قرار بود که رفقا وقتی در قم خدمت امام رسیدند، سؤال کردند که ما در مسأله فرهنگی و فکری چه راهی را برویم؟ امام انسان شناسی را توصیه کردند، من نظرم این است که امام باب مهمی برای احیای فرهنگی که بشر جدید باید در آن حاضر شود باز کردند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: همه کتاب های من که هفتادمین آن در هفتادمین سال زندگی من در حال چاپ است یک افق را مد نظر بشر قرار می دهد که اگر خود را درست نیابد یا گرفتار تحجر دینی شده یا گرف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از استاد طاهرزاده به عنوان نویسنده بومی

تجلیل از استاد طاهرزاده به عنوان نویسنده بومی